Sayfalar

gizli kamera

replika telefon

maca bitksi

Android Marketten Uygulama Satın Alırken Gerekenler..!!

evet arkadaslar teknoloji  marketten  ne alırsak alalım bilgili   bir sekilde alalım en azından sorup  öyle alalım..
uygulama satın alırken önce diğer Türk arkadaşlarımızın yorumlarını dikkatli okuyup değerlendirmeniz lazım.
bilirsiniz biz açık sözlüyüz ve zor beğeniriz bizim beğendiğimiz uygulama başarılıdır:)
sonra dikkat etmemiz gereken hususlardan biri de uygulamanın kaç kere indirilmiş ve oyun puanının kaç olduğudur.




dünyada insanlar uygulama aldıktan sonra puanlama ihtiyacı duyarlar bu da bir ürüne para ödemeden önce dikkat edilmesi gereken hususlardandır.
google Play Store veya eski adıyla Google Marketten bir ürün beğendiniz ve ödeme işlemini gerçekleştirdiniz.
google size o ürünü indirip, uygulamadan memnun kalmazsanız iade şansı sunuyor ama en büyük dezavantajlardan biri ise bütün bu işlevi 15 dakika içerisinde gerçekleştirmeniz gerekiyor.

bunu bir örnek üzerinden daha detaylı açıklayayım:
diyelim siz 25 MB'lik bir oyun satın aldınız oyunu oynadınız ve hiç zevk alamadınız ve paranızı geri istiyorsunuz.
bunun için ürünün ilgili sayfasına gidip eğer 15 dakikayı geçirmediyseniz .
geri Ödeme Yap'' tuşuna tıklayıp oyunu iade edersiniz.
 bu konu ile ilgili son bir öneri: Bir uygulamayı aldınız beğenmediniz ve iade ettiniz, başka bir zaman yine aynı ürünü satın aldınız bu sefer ürünü iade etme ihtimaliniz kalmıyor.
çünkü bir ürünü en fazla 1 kere iade edebilirsiniz.
ve dosya boyutu çok büyük bir uygulamayı indirken de 15 dakikayı geçirmeme şansınız yok o yüzden yorumların ve oyların bir üründe çok büyük önemi var.

evet arkadaslar APK  Ne Demektir, Ne İşe Yarar?
Apk: ürün dosyası anlamı vermekteyiz.
Apk dosyası bir ürünün değeridir.
mesela ben Google Play Store’den bir uygulama almak istiyorum ama bu tür oyunlara uygulamalara para ödemek istemiyorum.
bedava o ürüne sahip olmak çok kolay bunu sıralı bir örnekle anlatayım.
mesela benim istediğim uygulamanın ismi  X olsun.

google'a ''X apk'' diye yazdım.
karşıma çıkan sitelerden biraçını gezip apk yı indirdim.
aPK dosyasını telefonuma USB yardımıyla attım.
telefonumdan APK’yı açıp kurulumu başlatıyorum ve oyuna giriyorum.

yalnız Çok Önemli Bir Bilgi:
android cihazınızdan ayarlara gidip ''bilinmeyen kaynaklar''ı aktive etmeniz gerek.

bu konu ile ilgili değineceğim son bilgi de ''Data'' olacak.
mesela ben 250 Mb- 2 Gb arası boyutta bir uygulama istiyorum bu tür uygulamalar genellikle APK ile açılmaz bunun için Google'a
X APK+DATA'' yazıp bu tür dosyalar için APK yetersiz kalır.
zaten gireceğiniz sitede size ne yapmanız gerekenleri yazar.

Okuduğunuz için teşekkürler...




sahibinden, android,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder