Sayfalar

gizli kamera

replika telefon

maca bitksi

sahibinden satılık telefonlar

Sahibinden satılık telefonlar icin para biriktirdim artık benim de bir  telefonum olacaktı ve aklıma gelen  sorunlardan biriside ailemi  nasıl  ikna edebilirdim bunun  hesaplarını  yaparken birde ben söyle bisi düsündüm aslında  bunu  aileme  söylemek zorundaydım  telefonun  parasını   borc almıstım ve bundan


haberleri yoktu  ama  borc benim borcum  dimi  ama olsun yinede haberleri olmak zorundaydı  ilerde sorun yasamamak icin bunu  yapmak zorundaydım.ogün ise gitti m ve isyerinde biraz sıkıntılarım  vardı  patronun yanına gittim ve dedim   ben  patron sahibinden telefon  buldum  ve alamay gidicem bana izin verirmisin   diye sorarken  patron  birden  bana samsung galaxy s5 mi  alacaksın diye sordu bende  ewet patron   söyledigin telefondan alacagım   dedim  sakın  paranı  verme  bana  hediye  geldi  bende su an  telefon  fazlalıgı  var sana  verebiliri,m  dedi  bende tamam  dedim  ve  poatrondan  telefonu  aldım ve eve  gittim  eve gittigim de  icimde sanki bir  korku bir   hüzün   kaplamıstı ama  para  hala  cebimde duruyordu ama  parayı  düsünen  kim  aile icinde  huzursuzluk  olacıgını biliyordum.ve tamta düsündügüm gibi  oldu ailem  bana  telefon  aldıgım  icin kızmıstı  ama sebebbini  bulamıyordum aslında  telefona para  vermedim yani telefon  bana bedavaya geldi   ve bende  bunu  yaparken biraz korku  biraz  hüzün  kaplamıstı  icimi   ned yapacagımı bilemiyordum   ne  yapsam derken  bende hemen  evden  dısarı attım kendimi  ve ardından sesli sesi  aglamaya  basladım  neden e  neden diye  diye kendime sormaya basladım  ve  hemen  sustum   düsünmeye  basladım  aslında  bende  bie soruın  olabilirmiydi  yada insanlardamı  bir soruın  vardı  hangisi  idi.galiba  artık  yaslanmaya  baslamıstım  umarım bu   kilime bana agır gelmezdi nedenmi  cünkü zmaan  su gibi  geciyor ne yapsam  derken  birden bire  artık  sinirlerim  bozulmaya  baslıyordu  ve kendime  kzıyordum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder