Sayfalar

gizli kamera

replika telefon

maca bitksi

REPLİKA iphone 5s fiyatları

 sahibinden


arkadaslar bundan  1  gün önce  bir müsterimiz bizi  arayarak bizden kore malı iphone 5s sprisi  verdi bastan bize dediki ürünü  gönderin alacagım  bizde adres  bilgilerini aldık ve ürünü  gönderdik  fakat spirisi veren kişi kargoyu almadı kargo  tekrardan  kargo  subesine gitti   müsteri  beni  aradı  parası  eksikmis eksik oldugu  icin alamamıs bizde kendisyle görüstük  ne kadar  paranız eksik  derken 100  tl eksigi  varmıs biz de sorun deyil 1 hafta sonra  verirsiniz  gidin ürünü   alın dedik  ve müstiri gitti  ürünü aldı ürünü aldıktan sonra müsteri bizi  bir daha aradı ve ne dedi  biliyormusunuz  ben kendim  telefon alıp satıyorum  ve simdiye kadar  replika ürünler icin de bukadar kalitelisini bukadar güzelini bu kadar  kullanısl bir telefonu   ilk kez görüyorum  ve bizden  20  adet  daha   kore malı   samsung  galaxy s4  ve iphone 5s  iphone 5 sperisleri verdi   ve  bizim   kalan  100  tl yide bize  hemen gönderdi  yani adam  bizi  kaybet mek istedmiyordu  cünkü  biz kaliteli ürünüleri satıyoruz ve nerde olursnız olun sadece bizi   bu telefondan aramanız yeterli olacaktır. 5342535119  skyp adresmizide vereyim sahibindenim@outlook.com veya ifkistore@hotmail.com  bu  adreserlerden bize 24 saat ulasabilirsiniz.  Kaliteli  hizmet bizim işimiz.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder