Sayfalar

gizli kamera

replika telefon

maca bitksi

samsung galaxy note3



arkadasım baha bundan 2 gün  önce iş yerinden samsung galaxy note3  almak icin izin aldı  benide aradı beraber gidelim diye bende gitmene gerek yok  bana  gel bende  var telefon dedim fakat arkadasım  evde cıkar ken  ailesi  ile tartıslamar  olunca bana  bu konu  yansıyınca biraz üzünlüdüm.bende  hemen  arkadasıma söyledim üzülme   düsen para olsun  sen  gel bana  ben  sana  ayarlıcem  telefon sen canını sıkma sonra verirsin  parasını en  azından   kafan  rahat olur ölümdü dünyadayız  sonra verisin dedim  parasını  arkadasım   hay allah  razı olsun dedi  tamam   ben  geliyorum alayım   telefonu  senden  ay sonunda maasımı aldıgım zaman  ben veirirm dedi  bende   verdim telefonu  arkadasıma  tabi  insan  oglu  biraz karmasık oldugu icin  aklına gelen  herseyi  söyleye bilir bu normal  tabiyki  ama  insan  da  işde  sucun olmasada   bişiler derler  ama   önemli   olan burda  aslında insanların  işini   ve ihtiyacını   görmek  buda bizim  icin önemli   neden derseniz  cünkü insan insana herzaman  lazım oldugu  icin   bunu  güzel bir sekilde degerlendirmek lazım    ne zaman  ne olacagımızı  bilemeyiz  bir gün  varız   birgün  yokuz  bakalım  hayat bize  neler  getirecek   hep  beraber görecez.....





sahibinden, cep telefonu, telefon fiyatları,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder