Sayfalar

gizli kamera

replika telefon

maca bitksi

Kore malı telefonlar samsung galaxy calısması

 kore malı telefonlar


Kore malı telefonlar samsung galaxy calısması icin arkadasımız yakın  zaman da  bir calısma icin para  kayanagı lazım  oldu ve bizim   genel  müdürümüz ercan bey bu  konu  ile ilgili benimle  görüstü  ve  benden alacak oldugu   fikirler  ile  elindeki  projeleri  canlandırmak  icin bir an önce calısmalaara  balanmasını  istedi.Firmamızın ileri gelen   calısanımız hasan kardesimiz  ile  görüsme zamanı  gelmisti  hasanı   aradım ve  bir görüsme icin   uygun bir saaat belirledim  ve  hasan kardeşimiz  işini bitirince  görüme icin aksam saat 5 gibi  görüsecektik fakat arkadasımız  hasan ailesi  ile sorunlarını    uzun zman   önce  bana  anlatmısıtı aksam saat 5 oldu ve  hasan  kardeşim  geldi  hasan,ın  biraz suratı asıktı  hasan hayırdır neden üzgünsün abi kore malı telefonlar icin annemden   para  istedim  ve üzücü cevam aldım  neden diye  kendime soruyorum abi  ne yapayım ben  para kazanmak istiyorum abi anladım hasan hasan  belkide annnende  para yoktur  neden  hemen  kızıyorsun yok abi   parası  var ama vermiyor  hımm  anladım hasan  ama  kendin   bişiler  yapmalısın  neden dersen   herseyi annenden   bekleyemessin kendin  üretmen lazım  abicim bag  şimdi sen  hasan  bizim firmada güzel bir  basarı yakaldın  ve  herkes  calısndan memnun   bu  kore malı  telefonlar  icin ben sana yardım edecem  elimden  geleni  yapacam abi  ben dükkan acamak  istiyorum artık  bende  para kazanmak istiyorum  ama biraz  para  bulmam  lazım anladım   hasan  peki nerden para bulmayı  düsünüyorsun   hasan  kız arkadasımdan  isticem    büyük  ihtimal  alırım  insallah vardır sen bilirsin hasan  ben  sana  nasıl yardım edebilirim söyle  diyim abicim  dükkan  ve  yer bölmünü  ben ayarlarım sana o  rasını bana  bırak abicim benim bir arkadasım var  onun  işyeri bos dükkan  2 katlı  kore  malı telefonlar icin cok güzel bir  yer hem işlek caddesi  var cok güzel iş olur  o dükkanda  ama kiarasını  1 yıllık  pesin vemen  lazım para ayarlayabiliesen  hemen  yarın dükkanı tutarım hasan anladınmı  abicim  anladım   abi ben  hemen  ozaman  gideyim para bulayım abi   tamam   hasan  git sen   hemen  para ayarla  abicim madem  böyle bir  işe niyetin var  bir yerden baslamak lazım  hasan  tamam  abicim  ozmaan  sen hemen  git   ozaman tamam  abi ben gidiyorum abi yarın görürüsüz tamam abicim  görüsürüz...hasan icin cok  zor olacak hem ailesi ile  ilgili  sorunları asmaa calısıyor  hem  de işini yürütmeye calısıyor bakalım ne olacak  insallah bu  kore malı telefonlar  icin verdigi  umutlar ve emekler bosa gitmez hasan  kardeşimiz degerli bir  kardesimiz benim de durumum olsa sorun deyil ben yardımcı olurum hasana fakat benimde cok  ödemelerim var olsa zaten ben verirdim ama bende sıkısıkım  cok ve ertesi gün oldu  hasan ile  tekrardan bulustuk  ve    işde  hasan  abi  mrb  nasılsın  iyimisin  iyiyim  hasan saol  abicim sen nasılsın  bende cok iyiyim abi  nasıl olayım  sükür biraz sıkıntılı  gecti  senden dün ayrıldıktan sonra eve gittim  annemle  konusrken    babam   geldi   zaten  babamla   arama acıktı uzun zamandır biraz tartıstık  ama   bayan bi sert   gecti abi  ya  hasan  seni  neden  bu kadar  hor görüyorlar abi  ufaklıktan gelen bişi bu oldum olası beni  sevmediler ama  olsun  bunda sükür abi   yacek bişi yok   hasan  allaha sıgın abicim  allahtan  herzaman   yardım  iste  verir  abicim ben  öyle yapıyorum  ve bana hep yardım ediyor  anladım abi seni  dinlicem  abi zaten beni senden baska  kimsede anlamıyor abi   asan  sen neyaptın para  işini  tamam  abi   kız arkadasımdan para ladım 20 bin  tl   verdi kore malı telefonlar icin dedim  tamam   hayatım dedi   madem iş yapacaksın  verririm dedi  ve   verdi abi  iyi  cok iyi  hasan  ozaman  ben yarın  arkadasın dükkan tutuyorum hemen   madem bir an önce calsımalara baslayalım abi   tamam  abicim yarın oldu  ve  ben hemen  gidip arkadasımın 2 katlı dükkanını  kiraladım   ve yıllık kirasınıda  verdik  dükkanın ici zaten  temizdi  bi  magzemeler  alınacak  oda  basit iş  hemen magzemeleri  speris verdim hemen  dükkanı  donattılar ve cok güzel  oldu tamda  işlek caddede  cok iyi bir yerde  hasanın  dükanını actık   ve hasan şimdi  cok güzel  para kazanıyor arkadaslar sizler  ile bunu   paylastım  benim icin cok önemli  sıfırdan  güzel bir azim  ile nerden  nereye  dimi  insan isterse herseyi  yapabilir  neden  yapmasınki   hasanın  kore malı telefonlar sevdası  güzel sonla bitti...


 kore malı telefonlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder