Sayfalar

gizli kamera

replika telefon

maca bitksi

kore malı telefonlar

 kore malı telefonlar


kore malı telefonlar  calısması uzun süredi aklımda var vardı fakat bunu  icin büyük bir  gayret icine girmem gerekiyor ve kendimi buna hazırlamam  gerekiyordu.Çünkü yaptıgım işi güzel yapmalıydım  ve  işden haz almam lazım tat almam lazım düsünsenize bir iş yapıyorsunuz ve bu iş kore malı telefonlar üzerine kurulu  ve biraz brikim param olmus  ve bende bu  paramı  bu  işe yatırmak icin  caba veriyorum aslında bazen  kendime soruyorum hergün uyandıgımda kahvaltımı acık alanda yaparken herzaman  soruyoruyorum kendime acaba  basarılı olabilirmiydimki neden olmasınki  yapanlar nasıl  yapıyor bunu  tabiyki basarılı olabilirim firmamızın  ileri gelen calısanlarından  berna  hanım yine benim herzamnki oldugu gibi  beni   yine yanlız bırakmadı ve işimizde bana  güzel destekler sagamalaya  devam ediyor.Kore malı telefonlar  icin  verilen bu  emeklerin bir gün  karsılıgını alacagımdan  hic süphem yoktu  ve kendime   herzaman   soruyordum  inş  neden olmasın neden basamayımki  ve sonunda  kore malı telefonlar icin  verdigim  emek  bosa cıkmdı  ve istedigim sonucları almaya basladım.Ürün cesitlerim bol  olmalıydı  kore malı samsung galaxy note3, kore malı samsung galaxy s4, kore malı samsung galaxy s4 mini, kore malı iphone 5s, kore malı blackberry z10, daha aklıma gelmeyen  bir  cok ürün olmalıydı ama  artık karsımda kore malı telefonlar icin hic bir  engel  istemiyorum ve  en  kısa zamanda dahada cok basarıyı  istiyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder