Sayfalar

gizli kamera

replika telefon

maca bitksi

Replika telefon samsung galaxy s4

 replika telefon


Replika telefon samsung galaxy s4 icin koreden arkadasımız berna hanım gecen  günü bizi  arayıp sizin  icin elimden geeni yapıyorum burada  telefonlar kalite kalite kimisi  var berbat hic bir işe  yaramaz   oyuncak telefon gibi  mkimisi  var birazdaha iyi   kimissi   var orta sekerli  kimisi  varki   orjinalinden  ayırmak neredeyse   imkansız  arkadasım  hasan  icin  durum  raporu  hazırlayım  benim istedigimi   üzcreti  göndermeniz  lazım  nasılmı   müsterilerimize daha güzel  ürün daha  güzel  mal  göndermek  icin  birazdaha  cebimizden cok  para cıkacak   ben  firma sorumlu  olarak  replika telefonlarda en iyisi biz olmamız icin sorun deyil  cebimizden  para cıksın zaten  müsteirilerimize  verdigimiz  hizmet   kalite olması icin elimizden   gelen bütün gayreti  yapıyoruz.sanırım  biraz daha  caba vermemiz gerekecek.Replika telefon  icin bir  cok bas vuru oluyor  kimisi  toptan almak istriyor  kimiside  parakende almak istiyor.Bizde elimizden gelen bütün  gayreti  göstermek  icin   cok  calısıyorus gece gündüz bazen  uyumadgım  günler oluyor..gecen günü  annem aradı ve   gelmemi istedi  ama ben gidemedim   okadar cok yogunumki   uyumaya bile zaman ayıramıyorum  bazen  masa  basında cok uyudugumu biliyorum insanlar  para kazanmaının   kolay olduklarını  sanırlar  ama  öyle deyil  işde   para kazanmak  cok  zor  gercekten  cok  zor  insanlarla  urasmak  cok  zor  bide replika ürün satıyorsanız  isiniz  dahada zor  nedenmi   piyasada  okadar   cok  yanlıs insan   varki   insanları  kandırıyorlar  kimisi  bozuk telefon gönderiyor  kimisi dandik   telefon   gönderiyor  kimisi  hic  telefon   göndermiyor  insanların  parasını  alıyorlar  bu tür  olayları   duyuyoruz  arkadaslar   gercekten   parayı kazanmak  cok  zor   lütfen  emege  biraz   saygı  dimi  sizde  aynı  emegi  verseniz   uamarım  benim düsündügüm  gibi   düsünürsünüz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder