Sayfalar

gizli kamera

replika telefon

maca bitksi

Kore malı telefonlar

 kore malı telefonlar


kore malı telefonlar  icin arkadasım ve esi kavga etti ilginc  gelebilir size  ama dogal seyler bunlar herkes bir amac icin kavga eder yada bir sorun icin önemli olan bu sorunları en  kısa zamanda asmak arkadasımı  aradım neden kavga ettiniz diye bana söyledigi  suydu kore malı telefon samsung galaxy note3 beyaz renk almıslar eşi sihay  istemis  neden siyah almamıs  sebeb buymus sizede ilgin  gelebilir bu tür  ilgin olayları sizlerfe  paylasıyorum sizde benimle istediginiz ilginc hikayalerinizi yayınlamam icin  bana mesaj atabilirsiniz..arkadasım bana su kelimeyi  söyledi ne olursa olsun  bir insan eşi ile  kavga ettigi  zaman sıradan basit seyler yüzünden neden  kavga ederlerki diye bana anlatıp durdu gercekten  kore malı telefon  icin  tuaf olsa gerek neden kore malı telefon samsung galaxy note3 siyah almamıs sorun buymus  bende dedimki  arkadasıma  gayet sakin bir hal alman lazım ne olursa olsun  kadınlar duygusaldır nekadar cok  üstüne gidersen okadar daha sıkıntılar yasarsın gayet rahat ve sessiz bir hal  al hersey yoluna girer dedim  vede aynını yaptı şimdi  tekrarda barısmıslar cok güzel bir olaybu arkadasımda sert bir  sekilde cevap  verseydi  ne olurdu  biliyomrusunuz bir kore malı telefon  bahanesi olurdu aslında   kore malı telefon bahanesi olmustu onların baska sorunları vardı sanırım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder