Sayfalar

gizli kamera

replika telefon

maca bitksi

Kore malı telefonlar

 kore malı telefonlar



kore malı telefonlar  tüm dünya genelinde satıslarının oldugu bir piyasa  artık tüm dünyada kore malı telefonları görmek  mümkün en cok sanırım türkiyede satılıyor cünkü türkiye gibi   rahat bir yer  yoktur.Günümüzde bir cok satıcının   ve toptancıların yogunlukla odakladıngı konulardan biriside bu olmalı c
ünkü bu işde güzwl  rant var  ve telefonlar güzel satılıyor artık insanlar her satıcıdan ürün almıyor herkes kore malı satabilir ama dogru yerden almak cok  önemli  artık insanlar bu kadar caba  veripte  zor sartlar altında kazandıkları  paralar ile alacak oldukları kore malı telefonlar  icin  tabiyki kaliteli olsun der güzel olsun der ama  bizim  insanımız bizim  kendini  esnaf diye  tanıtan düzenbazlar ukala herifler kore malı diye insanlara cin malı satıyorlar  ve sonra bu telefonu alan müsteri pisman oluyor  ve o müsterinin gözünde  bizde kötü  olarak lans ediyoruz bu bizim icin kötü  bişi  tabiyki kolay yapıcagımız isi daha zor bir hale geliyor..firmamımızın ileri gelen  yöneticilerinden berna hanım verdigi  emekler ile fimamızı üst basamaklara  tasımız  her alanda  her kosulda  kendini  göstermistir  her amkalemde  berna  hanımı sizlere anlatmaktan  onur duyuyorum..cünkü berna hanım fransa olsun  kore olsun   daha bir cok ülkede vermiş oldugu mücadele ile kendisini  kutluyorum  hem işini  takip ediyor  hemde ailesini  takip ediyor bu kadar azimli birinsan görmedim kendisini kutlamk istiyorum. bundan 1  ay  önce bende ailem ile sorunum vardı nasıl asarım derken bunu  düsünürken ailem ile sorunları bir an önce bitirmeye calsıırken aslında  okadarda büyük bir sorun yoktu ama yanlıs anlama  yüzünden   ben  yanlıs anlasılmıstım  buda  tabiyki  cok  kötü bişi  bana  göre cünkü  insanın evinde huzur olamadan  olmaz  bu işede yansır  hayatada yansır bütün işler  tersde gidebilir.Ancak insan deniln varlık okadar zekiki  artık  herseyi yapabilir hale geldi  ve bunu  görmekte okadarda  zor bişi  deyil biz  artık firmamız olarak  türkiyenin  heryerine ücrfetsiz kargo  yapıyoruz ürünlerimiz 1.  kalite kore malı olup  kapıda konrolü bir sekilde  yolluyoruz.artık iciniz  rahat  ve huzurlu olsun bizim ürünlerimiz  gercekten  güzel  ve kaliteli bir alan bir daha  alıyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder